.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غیبت فرنگی‌کاران المپیکی در جام جهانی

شمال نیوز: مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران اسلامی در المپیک 2012 لندن گفت: فرنگی‌کاران المپیکی در جام جهانی حضور ندارند.
 قاسم رضایی درباره نبودن نام‌ او و تعدادی از کشتی‌گیران المپیکی در بین ملی‌پوشان فرنگی‌کار در مسابقات جام جهانی کشتی 2013 تهران بیان داشت: حدود پنج کشتی‌گیر المپیکی و مدال‌آور تیم ملی در مسابقات جهانی تهران حضور ندارند تا فرصتی برای ورزشکاران جوان باشد و آنها بتوانند در مسابقات جهانی با رویارویی مقابل برترین‌های دنیا کشتی بگیرند.

وی افزود: جوان‌ترها می‌توانند در این رقابت‌ها توان، ظرفیت و قدرت فرنگی کاران ایران را به رخ دنیا بکشند تا آنها نگویند کشتی‌گیران شاخص ما تنها المپیکی‌ها هستند البته من معتقدم کشتی‌گیران دیگر ما لیاقت کسب مدال دارند و می‌توانند در رقابت‌های جهانی خوب ظاهر شوند.

مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران اسلامی در المپیک 2012 لندن در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره  حضور جوان‌ترها در شرایطی که چندی قبل کشتی فرنگی با استعفای محمد بنا مواجه شد ریسکی برای کادر فنی جدید محسوب شود، گفت: ایران حدود سه دوره قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی جهان را در کارنامه خود دارد و امسال نیز با حمایت پرشور و بی‌امان تماشاگران و ورزش‌دوستان در تهران عملکرد خوبی را از کشتی‌گیران شاهد خواهیم بود تا این قهرمانی این بار در خاک خودمان تکرار شود.

به گفته رضایی، ملی‌پوشان تمرینات منسجم، سخت و منظمی را در دستور کار داشتند که نتایج مطلوب آن را در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود./فارس

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.